Shu, vaahäändeeer?

Nu har jag sovit en stund. Tidigare idag var jag ute & tastade Ville i parken. Han var en jäkel på att klättra i träd kan jag lova. Vad har ni för er idag? Vi ska nog en sväng till Harry´s & ta en drink med svärmor :) Katter är så sjukt kloka. När jag gick förut så tog jag transportburen från vår klädkammare, glömde dörren öppen. När jag kom hem igen stängde jag igen den. En kvart senare hör jag Bob skrika. & det var ett mycket speciellt läte han gav ifrån sig. Jag ställer mig upp & möter honom halvvägs i hallen. Då tittar han på mig, skriker & vänder sig sedan mot klädkammardörren. Varför? Jo, för att jag hade råkat stänga in Jeppe. Vilken förståndig herre som påkallade min uppmärksamhet så att hon slapp sitta inlåst :) En guldstjärna till dagens hjälte; Bob.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ok, men jag måste ändå hämta engla klockan 3 så jag måste sticka vid halv 3 i vilket fall. Jag tänkte mer på förmiddagen?

2009-08-15 @ 17:28:59
URL: http://jonnafrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0