Tillägnat min älski.

Allt av värde glömmer jag bort att skriva. Hah! När jag väl gör något så glömmer jag såklart kameran också. Attans! Men idag har jag & min sötsambo varit på O´learys. För min del blev den en 200g oxfilé med pomme & bearnaisésås. Sjukt gott! Det är de små sakerna som betyder mest. & det fina är att min sambo är min absolut bästa vän. I hans sällskap känner jag mig alltid lika bekväm. Jag är inte nykär, jag har inga fjärilar i magen - däremot har jag världens bästa karl vid min sida. & såsmåningom kommer han att bli min man. Detta är något så mycket bättre än fjärilarna i magen & det nya spännande. Det är en känsla av trygghet, helhet. Han gör mig komplett, tar fram mina bästa sidor. Tänk att veta allt om varandra, känna till alla fel & brister men att de är en del av hans charm istället för ett störningsmoment. Det är äkta kärlek.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ni två.. :) skapta för varandra, som du säger är det lätt att tappa bort uppskattningen för det viktigaste man har i allt som sker i vardagen. Men dom små saker blir så stora när man älskar varandra :) Bra där! Jag har alltid hållt på er.

2009-08-05 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0