Torsdag

Inte haft tid för bloggandet idag. Klev upp redan vid nio & knallade iväg till bibban. Fick med mig fem sjukt tunga böcker hem. Tog ett varv på stan & fick med mig lite saker från rean hem. Därefter var det bara hem & lasta av sakerna för att sedan gå till umo för recept på p-piller. Dock tyckte barnmorskan där att min värk jag haft var oroväckande så hon ringde till gyn & bokade in mig på ett besök. Dit ska jag imorgonbitti. Vi hade tänkt åka till kolmården idag men vädret blev bara sämre & sämre. Istället har vi varit på media markt & handlat ett väggfäste till teven. & så en sväng på maxi. Vi fick med oss endel fint hem :) En tavla med tiger på, en med zebror & så två härliga prydnader till ljus. Sjukt fina! Bilder kanske kommer senare. Nästa projekt är mat. Men VAD vi ska äta har jag ingen aning om. Senare ska vi försöka fixa iordning sakerna som inhandlats. Jag ska dessutom plugga. Började läsa i en bok förut idag. & nu har jag riktigt bra fakta! Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0