Uppdatering av fredagens händelser :)

Det gick bra hos pulldoktorn. Jag har dock alltid turen/oturen(?) att få manliga gynekologer. Ofta med utlänskt påbrå så att allt som de säger låter så sjukt kul. Som idag "den ser bra ut". Många mer roliga uttryck, men jag la inte alla på minnet. HAHA. Efteråt gick jag en sväng på stan & gick förbi bagarstugan* på vägen hem. Köpte med en bacon & kycklingmacka till sambon, jag valde en macka med kräftröra till migsjälv :) & så en stor kardemummabulle all dela på. Mätt & belåten knallade jag hemåt & la mig lite för bekvämt i sängen. Meningen var att jag skulle läsa men jag hann inte med många sidor innan ögonlocken blev alldeles för tunga. Det blev en liten powernap innan sambon kom hem & tjatade på att vi skulle till Kolmården. När vi stannade bilen & skulle kliva ur var det världens regn & åska med blixtar. Som tur var drog ovädret snabbt förbi. Det var härligt att strosa runt där men det bästa var ändå när vi åkte bilen genom safariparken.

*Bagarstugan; lätt det bästa caféet i Norrköping.

Bilder kommer troligtvis senare. Håll ut! ;) Måste ändå tillägga, det värsta under dagen var maten. Nham nham åt vi på. TUMMEN NER! Niklas tog kycklingwok med äggnudlar. Jag kan sätta mitt liv på att det var HÖNS inte kyckling. Hans mat smakade as. Jag tog rödcurrybiff med ris. Köttet smakade lever. Vi tog bara några tuggor var & smakade på varandras sedan vände det sig i magen. Då betalade vi liksom mer än 100:- & gick hungriga därifrån. Så om ni ska äta när ni besöker kolmården, välj nåt annat matställe :) Det roligaste var när dovhjorten stack in huvudet i bilen & ville slicka på Niklas. Sedan kliade han ansiktet på vår backspegel. Så sööööööt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0