En titt i mitt badrumsskåp


Den första bilden är en "kräm" för skadat hår som min frisör rekommenderade för ett år sedan. Den har jag kört med sedan dess & vilket underverk den gjort :) Den andra bilden är en glans & utredningsspray som jag förälskade mig i eftersom den doftar som twisterglassen, med andra ord sommar.


Dessa två parfymer är så JAG. Älskar dem.


Denna scrub har jag använt i ett år & jag kan inte säga annat än att jag älskar den. I början gjorde huden uppror men så blir det när man börjar med något nytt innan huden vant sig.


I sminkväg är det detta jag använder + ögonbrynspenna. På första bilden är det Fiberwigmascaran. Love it! Andra bilden mineralfoundation i puderform från maxfactor. Den funkar utmärkt på mig. Känns lätt på huden. Sista bilden är mitt älskade rouge från MUS. Vill jag vara extra fin åker limplumper eller läppglans på!


Sist men inte minst en bodylotion man blir lycklig av att smörja in sig med. Doftar underbart av citrus.


Eftersom jag är kvinna kan ni nog själva räkna ut att detta inte är allt jag har i mitt badrumsskåp men detta är det jag omöjligtvis klarar mig utan i ärlighetens namn. Jag har såklart massa smått & gott där. Men jag kan ärligt säga att min sminkväska inte är lika fet som Jonnas. Mygod så mycket saker den kvinnan har. Tusen ögonskuggor i olika rosa nyanser. Om ni har några frågor är det bara att fråga på! Jag har ju synes inte skrivit ut priser eller inköpsställen.

Ska vi ta oss en titt i hemliga lådan tycker ni? ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Jonna

HAHA yes, ge oss en titt på den hemliga lådan.. =) Du, har du tid att ta en ganska tidig snabbfika på lördag? Pyss.

2009-08-07 @ 00:03:46
URL: http://jonnafrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0