Varaner

Jag vaknade åtta & hade ingen lust allt att kliva upp. Men det väsnades något förjävligt på taket så jag tvingades ligga halvvaken & sjukt irriterad i sängen. Tillslut lyckades jag somna till en stund men vaknade av en mycket märklig dröm. Jag drömde om varaner. Jag hade en udda relation till dem för jag både älskade dem samtidigt som jag var livrädd. De var trots allt mina kompisar, en dag hittade jag dem alla mördade & deras kroppsdelar låg lite överallt. Vi bodde tillsammans mitt i ingenstans. Som tur var vaknade jag efter detta. Men är ändå lite nyfiken på fortsättningen. Vad får mig att drömma om varaner undrar jag? ^^ Nu är jag uppe, relativt nyvaken men pigg. Har varit uppe ca en timma & hunnit duscha & diska. Nu ska jag sätta mig för att renskriva en uppgift. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0