Att göra det bästa av vad man har

Jag började dagen med några väl valda ord ifrån Sara. Sedan en kopp kaffe på det. Underbar julaftonsmorgon har jag haft hitills. Katterna fick äran att sova med oss inatt & de är minst lika nöjda som jag är. Ih! Hur mysigt är det inte med en katt på magen? En katt bredvid kudden eller en katt att hålla om när man ligger på sidan? Aw aw aw. I julklapp fick svansbarnen ett stort lass mat. Ville-matvrak vräkte i sig för alla tre typ. Jag har förberett vår julfrukost. Det blir tomtegröt med kanel, socker, sirap & mjölk + köttbullemacka med rödbetssallad. Mums!

Återigen önskar jag er alla en riktigt god jul. Ville & Bob önskar detsamma.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0