Dan före dan

Jag tog mig en liten sovmorgon & idag mår jag faktiskt bättre. Skönt! Pratade med Lina en stund igårkväll, hon har också haft oturen att bli sjuk en gång till precis som jag. Känns ju förjävligt alltså, men skönt samtidigt att man vet att man inte är ensam. Självklart är det jobbigt att vara sjuk men det jobbigaste är människor som inte tror på att man har varit sjuk utan antar att man är skoltrött eller liknande. Fuck dom! Jag har inte kommit in i julstämning ännu. Kan bero på att vi inte har någon gran med några paket under & dagen är oviss. Vi åker nog en sväng till svärmor först, sedan till Gun & Börje. Massa härlig snö ute iallafall! Jag ska traska på en promenad & köpa hårfärg tänkte jag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0