Det har gått bra idag.

Jag fick äran att klä avdelningens julgran & den blev såklart klockren. Jag valde bara ut de finaste kulorna & temat blev guld. Lyckades få en dörr i ryggen framåt slutet av dagen, det var mindre kul. Den kom så fort & handtaget liksom tröck till svinhårt & gjorde så jag nästan tappade andan. Väntar mig ett stort blåmärke över typ hela ryggen. Nu sitter jag på min feta röv i soffan & äter mat med mig själv. Lagade till biffstroganoff med potatis & det blev en matlåda till imorgon också. Mycket gott! Ibland är jag så stolt över mig själv alltså. Dagen har gått så sjukt fort. Jag har haft dragkamp med en patient för att försöka rädda porslinet, det lyckades men istället fick jag två pipmuggar kastade på mig. När jag käkat färdigt ska jag ta mig en lååååång dusch & sedan krypa ner & mysa framför teven. Ska upp lika tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0