Jag har ont i halsen

Därför sitter jag här & halsar min andra kopp citron-te med honung. Hoppas att det ska göra underverk! Jag vill såklart inte bli sjuk av den anledningen att det helt enkelt suger att vara sjuk, men också för att jag vill spendera mina dagar på praktiken. Har haft halvtidsbedömning med båda mina handledare & gick därifrån med ett stort leende eftersom jag fick massa beröm. Annars har jag inte gjort allt för mycket. Slog ihop när jag kom hem förut & klev upp typ 3 timmar senare, men jag är fortfarande lika trött & funderar på att gå & lägga mig snart igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

DUMMA HYRESVÄRD! inte konstigt du blir sjuk stackarn på tok för kallt. Krya på dig snutt (L) ps. kul att du fick beröm :) du är så duktid d.s

2009-12-05 @ 00:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0