Jävla fucking kisskatt

Nu har jag googlat i en evighet & såvitt jag förstår det så gör inte Ville detta för att vara elak. Det handlar snarare om en protest av något slag. & jag tror att jag redan listat ut vart skon klämmer. KATTSANDEN. Jag skrev ju att vi testade en ny, jag skrev också att Ville inte förstod hur man använde lådan längre utan att han åt sanden. Kort därefter började kisserierna. På underkläder på badrumsgolvet, handdukar & nu senast i min tvättsäck med RENTVÄTTADE kläder. Jag kunde inte låta bli att bli pissed-off & jag kunde heller inte låta bli att trycka ner hans söta lilla nylle i kisskläderna. Men jag tror vi är sams nu. Kisskläderna hänger på handdukstorken efter att ha blivit handtvättade i väntan på min tvätt-tid - på söndag morgon klockan sju. Vet inte riktigt om jag förlåtit Ville än. Jag hoppas problemet löste sig automatiskt igår när jag bytte tillbaka till hederlig kattsand. Ville & de andra tycks älska att plåga oss & våra frusna fötter genom att skvätta ut extraextra sand. Bah. Men jag älskar de små liven ändå.

Nu väntar jag på sambon & något ätbart sedan ska jag sova! Imorgon ska jag ha min halvtidsbedömning på lian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0