Julmys

Jag & Niklas var en sväng på stan tidigare idag för att inhandla en julklapp till hans far. Jag kom hem med ett sött diadem & hårfärg. Något annat har jag inte råd att unna mig som fattig student. Hur långt räcker dessa inte ens tvåtusen man fick idag? & några julklappar har det inte blivit att handla i år. Det gör faktiskt lite ont i mitt hjärta. För att ge bort presenter är det bästa jag vet. Aw.

Nu har vi precis firat lilljul jag & min älskling. Hemmagjorda köttbullar, prinskorv, sill, leverpastej, rödbetssallad, revbensspjäll & hasselbackspotatis. Vi plockade godbitarna. Älskling äter inte janson, jag älskar det. -suck- Julskinka orkar jag inte fixa. Det får vi njuta av imorgon. Nu måste jag ner & hänga tvätt. För sånt kul måste en hemmafru pyssla med.

RÖV


Kommentarer
Postat av: Sara

God Jul :) socker söt.

2009-12-23 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0