Magont + illamående & snart är det jul

Bara några få dagar kvar till julafton. Närmre bestämt tre. Jag har inte inhandlat en enda julklapp & jag har inga planer på att göra det heller. Ligger nerbäddad i soffan & äter fjällyoghurt med jordgubbssmak. Ni vet med sånadära bra bakterier. Kan behövas. Jag är sjuk igen. Denna gång är det magen. Jag kan inte ens dricka nyponsoppa utan att må illa. & det svider nåt förjävligt i magen. Gårdagen spenderades på toaletten, mycket trevligt. :/ Lördagnatten spenderades på soffan med en spyhink bredvid. Behövde aldrig använda den, men fy fan vad jag mådde illa. Kunde inte röra mig, det var bara att ligga stilla. Har varit ute idag & fått en nypa frisk luft iallafall. Gick sakta sakta. Passade på att handla kattsand, förhoppningsvis kissar Ville utanför lådan när den inte är tillräckligt ren. Byta kattsand en gång i veckan typ, hm? Bortskämda kattjäkel! Duktig som jag är har jag tagit ett snabbvarv med dammsugaren & moppen också. Men nu är jag helt slut. Mår förjävligt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig! Att må så önskar man inte ens sin värsta fiende!

2009-12-21 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0