Nattpromenad.

Bara för att jag är så sjukt rastlös & halvgalen beger jag mig alldeles straxt ut på en promenad i smyg. Tillsammans med min trogna krigare - Rebecka. Tanken har slagit mig tusen gånger, att det är bara Rebecka jag verkligen känner att jag kan lita på i alla väder. Allt är så självklart med Rebecka. Hon är godhjärtad & helt underbar. Henne kan jag ringa vad än klockan är, hon ringer eller smsar bara för att fråga hur jag mår & hon har aldrig svikit mig. Tänk er bara att hon ställer upp på en promenad i massa MINUSGRADER, för att jag är uttråkad & rastlös. Dock är jag tacksam för de andra guldklimparna jag förvarar närmast mitt hjärta. Vad vore jag utan er undrar jag?

KÄRLEK till min underbara sambo! JAG ÄLSKAR DIG SÅ FÖRBANNAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0