Uppdatering

De senaste timmarna har spenderats med Rebecka på stan. Vi tog en fika på espressohouse. Bästa stället! Sedan har vi eller jag fönstershoppat. Jag vill vara miljonär. Hittade så mycket fint på stan som jag önskar att jag kunde unna mig. Istället hoppas jag att det är kvar näs csn kommer i januari. Men det är nog att hoppas på för mycket. Antagligen. Kallt är det ute! Det är nästan så man inte vet vad man ska klä på sig på nyår. Klart man vill vara fin & partyklädd men det är ju inte heller kul att frysa asset av sig. Eller vad säger ni? Kjol eller byxor kjol eller byxor? Beslutsångest. Har iallafall varit förbi systemet & handlat lite drickbart nyår till ära. Inte för att jag vet vad jag ska göra. Sånt som märks. Imorgon kommer Hanna & Kenny hit. Vi ska äta tortillas & spela bingolotto. Ehm. Nu ska jag värma mina frusna fötter & hela mig i en alldeles för varm dusch. Ih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0