. . .

Jag har gått ur AF
& bett alfakassan dra åthelvete.

AF har aldrig någonsin hjälpt mig med någonting, om jag ska vara ärlig. De jobb jag har haft har jag på egen hand fixat, likaså min deltidstjänst på donken. Jag vet att det är mycket tackvare mitt CV som jag också fixat helt själv. Det känns bra onödigt attt tvingas lägga ner tid på att söka runt 10 jobb i månaden när man redan har ett. Det får liksom duga tillsvidare. Att söka jobb jag är intresserad av klarar jag helt utan AF´s hjälp! Sitter dagligen & kikar om det inte finns något med lite mer timmar, men det är som ni alla vet - ont om jobb. Det är det som gör mig så glad att jag har ett, trots att det innebär att jag & min sambo går om varandra, att det inte alltid finns tid till att träffa vänner & att jag får ONT. Det är bara att bita ihop. Jag har andra planer :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Raring ?

Jag har skrivit någn rad i min blogg om du vill se hur det ser ut här. Tänker på dig och ska försöka sno pappas telef. och slå en signal, jobbar du ikväll ? Jag testar och ringa om jag kan. Kram

2009-02-17 @ 12:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0