Friskpiller?

Jag har ingen lust med någonting känns det som. Soffan är inte skön, godiset är inte gott & det finns inget bra på teve. Sova kan jag inte nu & det är väl ingen idé, då somnar jag väl aldrig när jag kommer hem imorgonbitti. Det finns nog inget jag hatar mer än att vara sjuk. Bah. Finns det inget friskpiller? Det sjukaste är att jag kevt på skorpor idag & känner ändå inga hungerkänslor, tvingade i mig lite yoghurt nyss :) Skivade ner banan, äpple & kiwi. Mycket gott.

Det finns ju ett program som heter pimp my ride. Varför finns det inget som heter pimp my hoe? :D Det borde Sara svara på. SVARA.

[]D [] []v[] []D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill vara med som pimp, du som chimp?

2009-02-07 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0