Fruktsallad?

Jag & min älskling knallade nyss till affären handlade massa olika frukter till vår planerade fruktsallad, men än har ingen av oss börjar skala & skära frukterna. Jag är sjukt sugen på fruktsallad, men hungrig också. Samtidigt mår jag fruktansvärt illa. Är inte alls i form. Det känns som att jag är påväg att dö. Är det någon form av influensa? Jag har så många olika symptom. Illamående, yrsel, huvudvärk, förkylning, "magsjuk" & jag har ont i bröstet. Det känns typ som att jag hostat sönder mig, ni vet när det river sådär? Men jag har inte hostat. & så är jag tungandad. Min älskling tror att han smittat mig med sin lunginflammation som han tror sig haft i flera månader. Jag vet inte. Annars är det lacknaftaskiten från trapphuset som fått oss sjuka?


Kommentarer
Postat av: emelie berglund

jah , du verkar verkligen ha fått den här tung influensen som kommer sällan .. men då den kommer så kommer den regält ;/

2009-02-25 @ 23:05:12
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha min mobil är döödddd och min laddare ligger på jobbet, så typiskt mig. Nu ska jag äta lite. Jag hoppas du har fått lite sömn. Kram

2009-02-26 @ 11:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0