Kärringjävel

Kvinnan från min vårdcentral lyssnade noga när jag berättade om mina symptom & sa "tyvärr har vi inga tider, men vänta till 16.30 & ring 1177 så får de boka in dig på jouren". Jag ringde halv fem & fick sitta i kö ett bra tag innan en snorkig kärring svarade. Hon lyssnade inte ens klart på mig utan sa "jaja, du har varit förkyld i flera veckor säger du." Sedan sa hon att de inte gör några utredningar på jouren så att jag skulle ringa min egna vårdcentral imorgon. Jag ringde inte för att jag varit förkyld i flera veckor utan jag inledde samtalet så eftersom det kanske kan vara orsak till alla andra symptom. Jag har sjukt ont i min vänstra lunga & i hjärtat. Min sambo lyssnade förut & sa att det bubblade. Jag misstänker lunginflammation. Har haft det förr. Men jag kan väl ligga här & dö som de gjorde förr i tiden när det inte fanns mediciner.


Kommentarer
Postat av: Em

Verkligen fin header du har!

Kram ,Em

2009-02-26 @ 21:22:47
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Sara

Lille sjukling (L). Krya på dig och stå på dig, ring imorgon igen.

2009-02-27 @ 01:06:51
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

fan va irriterande

när du har berättat klart hela din historia dessutom

2009-02-28 @ 00:11:09
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0