Killar kan faktiskt knulla varandra.

Klockan sex imorse tog jag & Rebecka farväl på telefonen straxt innan hon skulle kliva på planet till Arman. Jag är inte det minsta avundsjuk. Sola lite från mig med, lova? Här skiner solen & när jag tittar ut kan jag inte låta bli att tro att det är sommar eller åtminstone vår, dock är det många minus ute. Det var ca -10 imorse när jag David & Ernst knallade hemåt efter lite frukost. Det var inte speciellt mycket folk, men fan vilket oväsen. Vad pinsamma & tragiska människor det finns. Speciellt de två killarna som låtsades vara gay & tillsammans, när jag frågade om de skulle betala var & en försig eller tillsammans. Anledningen till att jag frågar det är för att slippa extraarbetet när de beställt & sedan ska betala var & en. Ska man göra det, så beställer man fan en i taget. Killar kan faktiskt knulla varandra, vräkte de ur sig. & visst är jag medveten om det, jag har inget emot det alls. Men det är som med allt, man vill inte ha för mycket detaljer. Jag ser ofta i bilder, ibland blir det väldigt äckligt :p Dessutom blev Emelie uppraggad av en kille som envisades med att han ville bjuda henne på fika, jag vet inte hur länge han tjatade. Han var väl desperat eftersom alla hjärtans närmade sig? Otur för honom att Emelie är upptagen då. Hur många är det egentligen som är intresserad av att fölrja med någon alkoliserad människa hem när man jobbat? Det är väl en sak att fiska på krogen. Det börjar bli desperat när man fem i tre står & letar efter någon villig i garderoben. & sjukt är det när man försöker på stället man äter fyllemat, iallafall när det försöks bland de som arbetar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0