Lördag

Här har det inte blivit något bloggande alls, jag har jobbat 12-20. Fick gå liiite tidigare :) Sjukt lungt idag om man jämför med igår & det var ganska skönt, fast det negativa är att tiden går så sakta då. Jag som hoppades på vår, idag har det snöat & det suger! Jag vill ha solsken. Tänk när uteserveringarna öppnar, åååååh. & halvars. När man kan gå i kjol & har brunbrända ben. Aw aw aw. Som jag längtar! Jag har inte solat på hur länge somhelst nu, känner att jag är nästan genomskinlig. Får försöka ta tag i det när lönen kommer in på kontot minsann. Jag orkar ärligt inte bry mig om HUR FARLIGT DET ÄR ATT SOLA SOLARIUM. Vi ska alla nångång dö. Imorgon kommer Rebeckajävel hem, yes! Jag har inget vettigt att skriva just nu. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0