Min stackars röv!

Jag somnade inte förrän fyra & vaknade vid åttatiden. Pigg. Lyckades somna om efter en timma & vaknar klockan 12 igen av att min sambo kommer hem. Självklart ska han leka flygplan med Bob & kasta honom i sängen. Rakt på mig som ligger på sidan, utan täcke. Vart tror ni kattjäveln hamnar? Rakt på min nedredel av ena skinkan. Han satt in klon. Det gjorde ont som fan & jag kunde inta hålla tårarna tillbaka. Efter en stund forsar det blod. & vad gör man med ett sår som är större än ett bamseplåster? Jo, pysslar ihop två stycken & tvingar sambon klistra dit det på skinkan. Om jag strör lite salt & citron i mitt sår så har jag en perfekt scarfication. Ett minne för livet av en katt som troligen trodde han skulle falla ner för mounteverest om han inte kloade sig fast i min stackars skinka. Jag hoppas att det inte blir ett fult jävla ärr, för jag vill kunna gå i bikini i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0