Och en dagens på mig.



Snart är det dags att knalla till jobbet, 5 timmar idag. Skönt :) Sedan är jag ledig tisdag, onsdag & torsdag! Ska försöka träffa Jonna om hennes foglossningar inte är förjävliga. Annars får jag helt enkelt ta mig en promenad hem till henne? :) Det nya scehmat har kommit, Jacob lyssnade till att jag ville ha lite fler timmar. Fick 88h denna månad, om jag inte minns fel. Det är ju lite fler än vad jag är anställd på. Får se hur det blir sedan i april när mitt kontrakt går ut. Jag tror inte jag behöver oroa mig för att få gå iallafall & det känns skönt. Detta är garanterat inte mitt drömjobb, men jag är glad att jag har ett jobb så att jag kan betala räkningar osv. Det skulle vara underbart att få ett heltidsjobb så att man kan unna sig något också :) Fast jag känner mig lite kluven. Funderar på om jag inte ska söka en KY-utbildning till nästa år, den börjar i Januari. Jag tror att det är ganska lätt att få jobb inom det området. & så tror jag att det är bättre betalt än inom Hotell & Restaurangbranschen. Fast det är egentligen inte det som räknas. Jag vill ha ett arbete där jag känner att jag gör skillnad på något vis. Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te & försöka sortera mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0