Röd som en kräfta

Jag är röd & helt slut. Väntar på att Navy cis ska börja :) Det tar på krafterna att basta minsann. Vet ni vad jag längtar till? Tolvslaget. Rebecka & jag har gjort det till tradition att knalla till max & käka mitt i natten då löning sker. Idag har jag spenderat dagen här & i soffan. Har blandannat sökt endel jobb. Heltidsjobb. Men jag hoppas inte. Tar det helt enkelt som det kommer. Ger inte upp. Tänker fortsätta söka heltidstjänster. Vill ha ett vettigt jobb nu! Mer timmar, mer cash. Egentligen borde jag inte klaga så mycket. När jag bodde ensam & arbetade heltid hade jag mycket karensdagar & sjukskrivningar varvat med läkarbesök, besök hos sjukgymnaster & kiropraktorer. & med tanke på att jag då inte delade utgifterna med någon så hade jag väl ungefär lika mycket att röra mig med. Men vad skönt det vore med dessa delade utgifter & ett heltidsjobb, jag skulle känna mig rik! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0