Söndag

Snart ska jag bege mig ut i detta förjävliga vinterväder i sommarskor :| Jag har inte haft rejäla skor på hela vintern, men nu stör det mig verkligen att det snöar eftersom jag kommer bli blöt om fötterna. Funderar på om jag kanske ska hoppa i plastpåsar innan jag stoppar fötterna i skorna? JAG VILL HA VÅR! Är så less på kyla & snö. Det får vara nog nu. Vaknade 8 minuter innan klockan av ett sms från min kära bror. - Hejhejhej, jag mår bra kompis. Ska dra till jobbet nu, men kanske lånar Niklas mobil & slår en pling sen? Det är söndag, vilket innebär inte bara Gossip Girl & beck - utan också att bögRebecka kommer hem. Vilket väder att komma hem till sen då, när man gottat sig i solen. Förlåt, men jag tycker inte synd om dig! Tycker mest synd om mig själv som var för fet för resväskan & fick avstå en veckas solsemester. Damn. Katterna är som tokiga, de sitter i fönstret & försöker fånga snöflingorna. Synd bara att de inte förstår att det faktiskt är en glasruta där efter första gången de hoppar in i den. HAHAHAHAHAHA! Vilka skojare. Nu ska jag rensa kattlådan & traska iväg i snön. Kanske gör jag en snöängel eller två på vägen, men det talar vi tyst om. För jag vill ha våååår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0