Vårkänslor.

Vi går verkligen mot ljusare tider nu. Har ni lagt märke till hur tidigt det blir ljust på morgonen nu & hur länge det är ljust på kvällen? :) Jag & Rebecka hade vårkänslor när vi gick runt åbackarna igår. Vårkänslor, trots att det var isgata. Än har jag inte sett något riktigt tecken på vår, som någon ivrig blomma & jag har heller inte hört detdär våriga fågelkvittret. Men det kommer :) På något vis känns det ändå lättare att stiga upp när man vet att det snart är dags. För vår. & sedan sommar. Vad härligt det kommer att bli. Jag längtar som fan. Till brunbrända ben, grillning, sol & bad. & framförallt dendär härliga känslan av frihet man får på sommaren. Då alla bekymmer bara lättar & livet leker. Nu ska jag diska en sväng. Sedan vet jag inte hur mycket mer jag hinner innan det är dags för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0