Angående rakhyvlar

Vad använder ni för rakhyvlar när ni. . rakar er, såklart!?

Det var ett jäkla tjat ett tag på några kollegor & vänner, de tyckte minsann att jag skulle testa dyra rakhyvlar för kvinnor. De skulle vara så mycket bättre. Det kan jag fan inte hålla med om. Jag föredrar manliga engångshyvlar faktiskt. Speciellt på lite mer intima områden, de är så små & smidiga & man blir vekligen renrakad :) Woho.

& när jag ställer en fråga, är det meningen att ni ska svara. Det förstår ni väl själva? ;) Jag vet att ni alla rakar er, iallafall benen. Hur det ser ut mellan benen på er bryr jag mig inte om, för jag ska inte gå ner på er ändå.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Kul blogg =)

Jag prenumerar på rakhyvlar från easyshave dom e skitbra och ganska billiga.

2009-01-13 @ 23:24:19
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0