Bla bla bla

Snart ska jag bege mig ut på en promenad, men först ska jag invänta att maskinen blir klar så att jag kan hänga tvätten :) Himlen är blå med massa fluffiga vita moln, det får mig att känna lycka på något underligt vis. Våren & sommaren känns inte alls långt borta. Behagligt var det ute också, var ute en sväng förut för att posta ett brev åt min sambo. När jag kommer hem sen ska jag ta mig en dusch & slänga mig i soffan & läsa cocmo, som jag hittade bland posten idag! Tidningar har en tendens att dyka upp när man mest behöver dem. Åh. Ska försöka tigga till mig en massage också. Min nacke & skuldra på höger sida är helt fucked-up. Det är en arbetsskada, tråkigt men sant. & jag som är så ung! Jag tror det är en kombination av när jag tappade en tung kartong på mig själv från D-nivå, att mina behov & förbud ignorerades av arbetsledarna. (Jag hade lyftförbud ett bra tag.) & säkert också när jag trillade illa på en prislapp. Allt händer på höger sida liksom. Efter den första akuta nackspärren & inflammationen i infraspinatusmuskeln har jag aldrig blivit helt bra. Mina smärtor gör sig påminda när jag lyfter eller har jobbat i högt tempo & inte riktigt tänkt på vad jag gör & hur jag gör det. ^^ Så himla tråkigt. Nog om det :) Ska äta skorpor nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0