Blubb :)


Jag blev fikasugen, eller sugen på sällskap så jag & Emelie tog en sväng i hennes racerbil till McDonalds ute vid Maxi. Vi har alltid en tendes att hamna där på något underligt vis, idag var det dock planerat från första stund. Jag var sjukt sugen på El Nacho Chicken JR. Så gott! Där blev vi kvar en bra stund & pratade på om allt & ingenting. Gloapan gjorde oss sällskap i smyg, vilket gjorde Emelie helt varm inombords. Hon har haft en crush på honom i flera år i tysntad, men idag äntligen lättade hon sitt hjärta. Jag ska vara bestman när de gifter sig i sommar. Det är verkligen en ära & som tack ska jag bryta traditionen att fadern för bruden till altaret, det ska Emelie få göra när jag står brud.


Kommentarer
Postat av: Emelie.

ÄNTLIGEN! Det känns så skönt att få berätta för nån. Tack för att du ställer upp som bestman!;) <3

2009-01-13 @ 21:01:45
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0