Ensamtid är guld värt.



Ensamtid. Kvalitétstid för sig själv är helt underbart! Jag har duschat länge & supervarmt, hunnit diska, dragit sopborsten över golvet. Jag tror inte mina grannar skulle uppskatta om jag satte på dammsugaren nu, vad tror ni? Dammsugandet får bli av imorgon, vi har skjutit på det länge nog. Eller jag? För på något konstigt vis har det blivit jag som tar hand om hemmet. Inte mig emot. När man sambo får dåligt samvete brukar han muta mig med en tidning ;) Aw! Vilken underbar fredagskväll jag har för mig själv :) Lyssnar PCD högt & irrar omkring. Åh, min hals. Penicillinet jag åt i 10 dagar verkar vara skit! Jag har fått ont i halsen igen, sjukt ont. Trots det kan jag inte låta bli att sjunga med till alla låtar, jag älskar att sjunga. Jag älskar musik! Om jag vore musikalisk skulle jag vara bäst, helt klart. Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0