Fredag - solsken :)


 

Vilket fint väder idag! Solen skiner så vackert, men mamma skvallrade om att det är iskallt ute. Jag får minsann klä på mig ordentligt när jag knallar om ca 20 minuter. Ska minsann jobba till 21. Hoppas dagen går fort, för idag känner jag bara för att ligga i soffan & slökolla på teve. Har precis petat i mig en tallrik havregrynsgröt, det är det enda jag får i mig på morgonen. & morgon för mig är fram till ca 14. Jag älskar smörgåsar, men det är för tungt på morgonen tycker jag. Gröt är perfekt, det glider lätt ner. Nej hörni, dags att borsta tänderna & håret. Adjö

(Vill ni något, så ring kära vänner - jag har inga pengar på mobilen. Får se när jag tar mig i kragen & laddar på kortet.)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0