Funderingar?


På youtube kan man hitta allt. Igår när jag klickade mig runt i brist på annat dök det upp hur många tragiska filmer somhelst på Kissie. Vad är människans problem? Är hon på riktigt kan jag undra. .  En annan sak som dök upp var en film på Blondinbella som var lite full efter krogen. Det tycker jag är tragiskt gjort. Att filma henne med sin mobilkamera för att sedan lägga ut på youtube. Varför? Av alla människor som dricker alkohol händer det nog någon gång att man får lite för mycket. Skulle du vilja hamna på youtube? Nej, jag tänkte väl det. & jag tror inte att Blondinbella ville det heller. Men sånt kanske man får ta när man är känd? Kanske är det en av kändisskapets baksidor? Att ALLT man gör blir offentligt, för visst finns det ögon överallt. Dock kan jag inte låta bli att tycka att det är att gå över gränsen att filma sådär. Faktiskt.

Nej, nu över till något helt annat. Dt är riktigt kallt idag! Det känns i vår lägenhet till&med. Burr. Jag ska straxt ner till tvättstugan & hänga tvätt. Hunnit med att diska också. Men det där dammsugningen jag skrev om i fredags har inte bivit av ännu. Igår träffade jag somsagt Emelie & sedan kollade jag på Billy Madison, tills min älskling vaknade :) Då blev det Blomkål & morot/gurk-stavar i ranchdipp! Mums alltså. Jag åt upp en hel stor gurka ensam. Svulla kan man väl få göra, när det handlar om grönsaker? Jo, det tycker jag allt. Därefter blev det massa myspys. Ih! & så somnade vi båda runt tvåtiden till UFC. Vad jag älskar mysiga hemmakvällar! Dags för annat, so looong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0