Godkväll.


Attans vad det är kallt ute! Att gå utan vantar är helt uteslutet. Fingrarna förfryser fan. Uuh! Nu är jag äntligen hemma efter att ha arbetat några timmar med min nackspärr :) Jag har ingen lust för något annat än att försöka hitta en skön ställning i soffan & stanna där resten av kvällen. En varm dusch lär det garanterat bli först. Jag har faktiskt inte så mycket att dle amed mig av idag, känner mig ganska tom, trött & sliten. Har ont som fan. Tyck synd om mig! Återkommer eventuellt senare. So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallååååå, jag åker tefat & det snabbt :). Jag ska härmas på dig och ställa mig i duschen, sådetså !

2009-01-05 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0