HAHAHA

Sara är sjuk, eller hon har blivit. Jag vet inte vem hon tror att hon är, jag vet bara att hon tappat bort sigsjälv någonstans mellan Hageby & Maxi-rutterna. Häromdagen kom hon utklädd till mitt jobb & handlade 20 cheeseburgare. Det kostade 200:- men det har hon råd med eftersom hon föddes som pojken med guldbyxorna. Vid detta tillfälle var hon utklädd med röd jacka & silvrigt hår uppsatt i en tofs mitt uppe på huvudet som Lilla My. En sak är säker, det spelar ingen roll vem hon tror att hon är - för mig är hon alltid Sara Sköldpadda & jag älskar henne så.

SARA!



FÖRLÅT att jag ljög för er. Sara kom inte utklädd. Det var någon annan som gjorde det. Ni Norrköpingsbor kanske ser vem min fina illustraion föreställer? VAVAVA? Förlåt alla, men framförallt Sara. Ett gott skratt förlänger livet. Jag kissar snart på mig.

Ps. JAG HAR INTE SIMHUD MELLAN TÅRNA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0