I min inkorg.

Jag checkade min inkorg nyss, hade fått ett mejl som gjorde mig så förbannat lycklig.

"Tack för ett trevligt möte agånde jobb hos oss

jag tyckte att du jorde bra ifrån dig samt att jag blev imponerad av dig

men tyvärr så måste jag meddela att jobbet gick till annan sökande

men jag behåller din ansökan ifall det skulle hända nåt"


Det är dock några saker jag måste anmärka på. För det första FELSTAVNING! Det heter angående, kanske var det bara ett slarvfel. Men det är kanske värt att checka igenom vad man skrivit innan man skickar det? Just nu framstår du som en komplett idiot, inte speciellt seriös & du ska vara arbetsgivare?

Det första intrycket är förbannat viktigt. Jag kände mig inte alls bekväm på intervjun. Du gjorde inget bra intryck alls. Det kändes mest som att du totalt körde över mig. Jag hatar människor som avbryter, låt mig för fan prata till punkt skulle jag velat fått sagt. På vilket sätt blev du imponerad av mig? Sedan att du inte använder SKILJETECKEN! Vad fan? Visst behåll mitt mejl & hör av dig ifall något skulle hända, men var så säker - jag kommer inte att svara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0