Jag gav inga löften minsann.


Gurkstavar & dipp är så jävla mycket godare & NYTTIGARE än chips. Det ska jag äta i fortsättningen. Ska inte ge vika för mina cravings. Lätt att säga. . Haha! Svårare att genomföra dock. Snart står jag där i affären i valet & kvalet & det liksom bara vattnas i munnen, tillslut hoppar chipspåsen ner i korgen. Nytt år, nya möjligheter :) Jag gav inga löften. Jag tycker sånt bara är fånigt! Sluta röka, sluta snusa, börja träna, sluta äta godis, bla bla bla. Vi lever fan bara en gång, en gång. Varför inte tillåta sig själv att festa till det ibland? Nu menar jag absolut inte att varken rökandet eller snusandet är bra på något sätt eller vis. Jag skulle nog sluta om jag kunde, jag verkligen kan INTE. Kanske har jag dålig karaktär? & det är egentligen bara mitt problem. Det är min hy som blir dålig, mina år som förkortas & mitt tandkött som sakta men säkert ruttnar. Någon gång i livet så ska jag sluta, det har jag bestämt mig för, frågan är bara när. Kanske när jag skaffar barn? Jag vet inte. En sak jag vet är att jag ska ta tag i detta med träning iallafall, det är ett MÅSTE men måsten är så förbannat tråkiga. Jag skjuter säkert upp det ett år till, kanske flera? Jag tycker att jag klarar mig bra utan fåniga nyårslöften. De är fan i mig till för att brytas. Härmed efterlyser jag någon som hållit sitt löfte. Var finns du? Vilket löfte höll du? & hur lyckades du med det? Jag tror inte att en enda kotte gjort det fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0