Jag skriver så det ryker?

Min sambo skriker på mig. Tydligen är jag för hetsig när jag skriver. Tangenterna väsnas för mycket tycker jag. Inte fan är det mitt fel. Bah. Jag är trött, men kan verkligen inte sova. Så istället fördriver jag min tid på msn, stylesearch & här, bloggandes. Min sambo kan stoppa bilson i öronen! Det brukar jag ha. Skönt att sova med, man hör ingenting, inte ens alarmet på mobilen när det är dags att kliva upp. Jag är ledig i tre dagar nu. Underbart! Slippa vakna på beställning :) Förutom att jobba idag har jag inte hunnit med mycket mer än leka desperat hemmafru, telefonera & söka jobb. Egentligen har jag sökt alla jobb som jag behöver söka redan, men dyker det upp något av intresse kommer jag söka det ändå :)

Jag skulle vilja påstå att jag är lycklig, men det är ändå något som stör. Småsaker. Alla studerar eller jobbar, olika tider, har barn eller bor på tok för långt bort. Det är svårt att få tid över att ses. Åh, jag saknar verkligen förr. När Jonna & jag jobbade tillsammans sågs vi varje dag, det var tider det. Nu är det längesen jag såg henne & saknaden är stor. Det är så skönt att träffa brudarna en stund, efteråt känner jag mig som en ny människa. Samlar liksom krafterna på något vis. <3 Tralala. Nu ska jag fortsätta mitt samtal med Kurrekuling, han kan säkert få mig på bättre humör & andra tankar. ÖTH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0