Jag vill jag vill jag vill!

Jag vill:
sola - (för att det är snyggt med bränna)
skaffa acrylnaglar - (det skulle vara det enda sättet för mig att sluta bita på mina naglar)
ha långt hår - (helst mitt egna men jag funderar på löshår eftersom det lär ta tid för mitt)
ha en snygg hårfärg! - (det finns ett par jag väljer emellan)
studera - (& jobba med något värdefullt i framtiden)
bygga muskler - (för att slippa all smärta jag dras med i nacke/rygg)

Det finns så mycket jag vill. Denna lista skulle kunnat bli hur lång somhelst, men jag har dock inte tid för mer bloggande nu. Det är snart dags att knalla mot jobbet. Lite till bara. . jag skulle vilja ha nya gardiner till alla rum, ett skrivbord där jag kan förvara mina papper, pennor & viktigt istället för överallt, helt utspritt. & jag skulle vilja fixa vår klädkammare med hyllor & sånt för smartare förvaring. Dessutom vill jag ha en bärbar data, bara för att. Jag är trött på att få höra att det är mitt fel att datan är seg, att spelen laggar & att jag fixat virus. Whattafakk?! Jag är så oskyldig en ung kvinna kan vara :) & innan jag avslutar, jag skulle vilja resa till ett varmt land & lapa sol. Vad underbart det skulle vara. So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0