Kallt kallt kallt


& jävlar mina strumpbyxor gick sönder, första gången jag använde dem. Attans! Fastnade med dragkedjan på skon när jag knallade i snön, höll på att trilla i backen också, men det slapp jag. Tack gud eller vem fan somhelst. Precis kommit hem efter några timmar på stan med Emelie. Vi fikade på Lindahls, det blev en smögenbåt - så jävla gott! Mycket prat om precis allt & ingeting. & skitsnack, för det är vi bäst på. HAHA! Emelie skjutsade hem mig så att jag slapp frysa ihjäl. Väl hemma var lägenheten helt nersläckt, jag hör två olika snarkningar. Niklas & Bob. Så himla toksöta! Smög för att titta till dem & de ligger där inne tillsammans. Jag funderar på att ta täcket till soffan & värma mig lite. Vila en stund :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0