Min nyårsafton i bilder :)


Våra fyrverkerier.


Svärfar med pannlampa.


Älskling vid tolvslaget.


Jag vid tolvslaget.


Vilken ful min jag gör med munnen full av champagne. Det bjuder jag på!


Pusskalas.


Rebecka i bilen.


Vägvisaren Ogge.


Jag & Rebecka.


Vad jag älskar att grimarsera!


Jag var nästan nykter?

Jag slutade klockan 18. Kom därifrån 18.12. Svärfar skulle komma & hämta upp oss 18.45, innan dess hade jag planerat att duscha, sminka av mig, sminka om mig & klä på min min nyårs-outfit. Jag var hemma straxt innan halv, stressade ihjäl mig hem, sprang & var helt andfådd när jag väl kom hem. Jag hann iallafall på 20 minuter. När vi kom fram till Nalle & Lena bjöds det på välkomstdrink. Åh, vad den var god. Smakade saft, namnam. Vi åt massa olika oliver & korvar. Sedan serverades förrätten som var bland det godaste jag någonsin ätit. Hummer med baguette vid sidan av. Hummern hade Lena gröpt ur köttet ur & blandad med dragon, räkor & smör. Så jävla underbart! Till varmrätt var det Rödtunga med Emmertalerost emellan i vitvin & gräddsås, till det pressad potatis & grönsallad. Sedan blev det kaffe & cointreau. Vid ungefär 20 i två såg vi vår skjuts utanför fönstret. Ogge, hans vita negerchafför & Becka hämtade upp oss. Vi hoppade av utanför oss men följde Rebecka hem nästan hela vägen. Väl hemma blev jag sugen på havregrynsgröt. så det käkade jag innan jag slog ihop på soffan runt fyratiden. Knallade in till sängen någon gång under morgontimmarna & klev inte upp förrän klockan tre. Ingen baksmälla alls, kan det varit gröten? :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, snygg pannlampa

Du gör som snyggaste grimaserna.

Tack för sällskapet hem inatt.

2009-01-02 @ 00:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0