Min underbara sambo <3


Vad har hänt med min sambo undrar jag? :) Jag tror minsann att han avlagt nyårslöften utan att informera mig om det. Häromdagen frukost på sängen, idag efter jobbet massage & massa andra små saker! Sånt smått som egentligen betyder oerhört mycket. Jag måste bara skrika ut hur underbar jag tycker han är & hur tacksam jag är som har honom i mitt liv. En Niklas skulle alla ha. Kärlekkärlekkärlek! Nu har vi lagat mat tillsammans. Ugnstekt falukorv, till det mos. Åh! Trots min nackspärr så är livet helt klart u n d e r b a r t. Ciao :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Blev det gott ? Det slår jag vad om att det blev.

Nu ska jag krypa upp i soffan och se klart på tv 3's film

2009-01-05 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0