Ny gratissida :)

Efter lite kämpande lyckades jag ta mig upp till 1000p på gratisbio & har beställt mitt presentkort. Det fick bli ett på 300:- på Kicks :) Anledningen till att jag skriver efter lite kämpande är för att jag värvat bara 3 st & ingen av dem har blivit aktiv, alltså har mina värvningar bara gett mig 15p. Eftersom jag typ är nere på noll igen där tänkte jag testa något nytt.

Hittade denna sida. Jag tänkte tappert ge mig in i tävlingen att förska värva så många som möjligt & vinna presentkortet från Calirooots. Vill du också vara med i kampen om presentkortet, -> bli medlem & värva alla du känner så kanske det blir du som får presentkortet? Det positiva med denna nya sida är kort sagt att den är ny, det har ännu inte hunnit bli så många medlemmar. Därför har du & jag större chans med våra värvningar. 


Kommentarer
Postat av: Anja

Kolla in Hiss elr Diss på min blogg och kommentera vad du tycker?=)

2009-01-27 @ 19:12:20
URL: http://anjaslillablogg.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0