Om gratisbio

Jag sitter ofta på gratisbio, där finns alltid något att göra & det bästa - jag får poäng för det som jag sedan kan byta in mot presentkort. Det finns en mängd olika butiker att välja bland, så jag vågar påstå att det finns något för alla där. Det gäller även erbjudanden. Jag brukar ofta ta prenumerationer på olika tidningar genom gratisbio. Då får jag inte bara härlig läsning & fina gåvor utan också poängen! Jag tycker också att det är superbra att man genom att blogga om gratisbio har chans att vinna ett presentkort på nelly. Bloggandet bedöms enligt några kriterier dels hur välskrivet inlägget är & bloggens utseénde. Man kan få mellan 10-1000 poäng. & 1000 p är ett presentkort på 300:-

Vad väntar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0