Om jag säger ATT JESUS ÄLSKAR DIG, vad säger du då?

Jag höll på att dö av garv när jag stod ute & rökte. Det kom fram en man till mig & sa precis så. Han stannade & pratade med mig om Jesus i säkert 15 minuter, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. & jag hade inte mage att be honom bara dra åthelvete. Jag förstod att det inte riktigt stod rätt till däruppe. Mannen hade iallafall blivit förvandlad av Jesus. All hans ondska förvandlades till kärlek & numera hade han bara ett stort, gott hjärta. Han umgick med Jesus dagligen, både när han var ledsen & glad. Jesus kunde tydligen få honom att gapskratta i sin ensamhet. & det var tackvare Jesus jag var så fin. HAHAHAHA!

Slutade 19 idag efter 9 arbetade timmar, jag ljuger inte när jag säger att jag är helt slut, helt jävla förstörd. Är i stort behov av massage & det ska jag få av min älskling snart :) Ih! Ha en fortsatt fin lördagskväll hörni!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk om hade rätt idis, :) lek bara med tanken. Det finns ju mirakel!

2009-01-10 @ 22:10:15
URL: http://pepsipant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0