Röd dag.


Jag låg kvar extra länge i sängen idag eftersom jag lyckades hitta en relativt skön ställning & eftersom jag visste att jag har ett långt arbetspass som väntar. Det är röd dag idag. Egentligen tycker jag att det borde vara förbjudet att jobba då :) För att få lite extra ledighet liksom. Men inte. Jag är hur stel somhelst. Gårdagens massage hjälpte lite, det gjorde även tigerbalsamet. Men uh! Vad illa jag luktade. Aftershave-lukt slog igenom det annars så gott doftande tigerbalsamet. Varför? Inte fan använder jag aftershave, det är ett som är säkert. Har aldrig tidigare uppmärksammat den billiga lukten av aftershave i mitt tigerbalsam.  Jag funderar på frukost, gröt får det bli isåfall. Jag är hungrig men mår samtidigt illa. Dock vet jag att jag måste pilla i mig något innan jag ska iväg & jobba, annars överlever jag inte :) Nu har jag annat att göra! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0