Skorpsmulor & sånt



Nu ska jag smula ner soffan med skorpor tänkte jag. Har ni någonsin tänkt på hur himmelsk gott det faktiskt är med skorpor? Varje gång jag käkar det får jag en liten nostalgitripp, till dagis då det åts skorpor tillsammans med nyponsoppa. Åh. Jag blev riktigt brun & snygg efter solningen. Men min hud är så torr, alltid, men speciellt såhär års. Jag handlade natusans bäbis-bodylotion. Det känns inte jobbigt att smörja in sig längre när resultatet blir supermjukt! Lyckad investering med andra ord. Sov middag förut, det var underbart. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska somna nu. Ska upp tio imorgon & det är tidigt i min värld! Ska jobba tre timmar bara. Sedan ska vi åka till mamsen! Det är på tiden, senast jag såg henne var julafton.

Sist men inte minst vill jag sända en tanke & tusen varma kramar till pappa, farmor & farfar! Tänker på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0