Svammel

Om lite drygt en timma är det dags för mig att knalla ut i kylan. Åh, vad jag INTE ser fram emot att jobba. Jag förstår inte hur det ska gå till när jag ska skura golv, ni vet den röreslen? Det går inte med nackspärr som går från nacken ner till ryggen. Helt omöjligt! Det är väl bara att bita ihop, jag är ledig onsdag, torsdag & fredag :) Har ingen lust att sjukskriva mig, för det första förlorar jag pengar & för det andra tycker jag inte att det ser bra ut när jag precis varit hemma med streptokocker. Vart har jag fått min otur ifrån? Jag tror att det tillvissdel handlar om dåligt immunförsvar & att jag är så ovältränad. Jag skulle kanske slippa smärtan om jag tog tag i detdär med träningen? Vet att jag borde. Vart finns du som vill bli min personliga tränare? Du som vill slita upp mig från soffan när jag bara inte känner för det? Åh.

Bra gym i Norrköping?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0