Tina Turner?

Jag är så sjukt trött! Tvingade upp mig själv  trots att jag inte sovit mer än fem timmar. Imorgon ska jag upp klockan tio, så jag vill kunna sova ordentligt inatt & inte somna framåt småtimmarna. Sjukt trött var jag även igår, fick ett antal skrattanfall, kul hade vi :) Det var ganska lungt faktiskt. Jag förstår bara inte vad det är för fel på folk! Någon hade klottrat ner en soffa & på golvet var en stor osammanhängande fläck, mest som massa små fläckar. Mina kollegor satsade på blåbär medan jag var tvärsäker på att det var bläck & jag tror minsann att jag hade rätt. Fläckjäveln gick såklart inte bort, men jag gjorde ett tappert försök & blev supersnurrig på köpet.

Många välbekanta ansikten också, det är alltid kul. Tessan & Johnny var där en sväng & Emelie. Det blev lite kramar & skitsnack när hon hittade mig tjuvrökandes ute. Där hittade även en ganska ball niggah oss. Han envisades med att Emelie var lik någon kändis. Inte Madonna. TINA TURNER! Ni skulle hört honom babbla alltså, skön dialekt som fan :) Hanna & Kenny var också förbi en sväng & fördrev lite av min tid som egentligen skulle gått åt till att städa. Natten gick fort ändå & supersnabbt gick det hem eftersom jag fick skjuts av Sandra & Kim. Så rart :)

Nu ska jag försöka hitta något ätbart & sedan slappa tills jag slår ihop igen. Kanske äta lite godis, för det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0