Änglatofflor


Idag kastade jag på mig denna outfit. Älskar toppen, så sjukt skön. & chinosen jag köpte - favoriter!

Var precis en sväng på Ö&B för att handla sköljmedel & skurmedel. Sånt är mycket billigare att handla där. Gäller att vara smart så att man får mer över till annat. Klev upp innan tolv idag eftersom jag hade bokat tvätt-tid. Vill dra ett varv med dammsugaren & skura golven. Men först måste svärfar komma & hämta teve + högtalare & vad det nu är mer för skit som står & skräpar i hallen. Annars är risken stor att jag får städa om, det gömmer sig säkert änglatofflor därunder. Såna har vi gott om här hemma, hur mycket jag än städar. Det var farmor-Gun (sambons farmor) som berättade för mig igår att det inte heter dammråttor utan änglatofflor. & hur mysigt låter inte det? Aw. Hon är så rar. För att inte tala om farfar-Böcka som är 88 år & ett riktigt teknikfreak. Nya telefoner, digitalkameror, videokameror, plattteviiiisar & datorer hit & dit. Ball farfar min sambo har. Hihi. Nu har jag ett projekt på g, ska ner i källaren & leta rätt på endel saker. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0