Ät Oliver!

För övrigt för er som vill veta så är OLIVER sjukt nyttigt. Därför investerade jag i två burkar idag. En med blåmögelost & en med paprika. Men ni som tror att jag bara var nyttig tror såklart fel. För självklart frossade jag i ost, kex & pepparsalami också. Regnet det bara öser ner. Lalala. Känner mig rastlös nu, har huvudvärk & min plan är nu att dricka flera liter vatten för att bli kvitt den.
Ni suger på att kommentera, hörni. Men jag tackar hjärtligt för alla besök ;) Jag funderar på om jag ska lösenordsskydda min blogg, bara för att. Det är min grej att jäklas lite. Så om ni fortsättningsvis vill ha möjligheten att läsa min blogg gör er röst hörd. Anonym eller inte. Det kvittar liksom. Stör mig lite smått på att ni är så många som läser & jag inte har en aning om vilka ni är som intresserar er av min vardag. Så, vilka är ni?

Kommentarer
Postat av: M

Tycker inte du ska ha lösen Ida. Då måste du ge det till mig :) Lilla ville är jätte söt!

2009-07-20 @ 00:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0